ENTREVISTA SOBRE OS PROXECTOS EN INNOVACIÓN EDUCATIVA EN APRENDIZAXE E SERVIZO (APS).

Entrevista con Maria Del Mar Lorenzo Moledo,  docente do departamento de Pedagoxía e Didáctica, na área Teoría e Historia da Educación da Universidade Santiago de Compostela, sobre os programas de Aprendizaxe-Servizo (ApS).

Os programas de Aprendizaxe-Servizo (service-learning) constitúen unha proposta de innovación educativa asociada na súa definición, aplicación e desenvolvemento, a patróns de mellora cognitiva e social do alumnado de ensino universitario, coa finalidade de optimizar o seu crecemento persoal e avanzar no logro de competencias profesionais.

A Aprendizaxe- Servizo (ApS) pode ser descrita como una metodoloxía educativa que integra os procesos de aprendizaxe coa realización de tarefas de servizo á comunidade. Nun marco de reciprocidade, o alumnado traballa sobre as necesidades reais da contorna o que lle permite mellorar o coñecemento nunha disciplina e ampliar a súa responsabilidade social.

O auxe da ApS na educación superior está ligado a unha activa relación da universidade coa sociedade civil. No ano 2015, a CRUE recoñecía a importancia da institucionalización da ApS como estratexia docente dentro do marco da Responsabilidade Social Universidade para a promoción da sostenibilidade.

 

Advertisements

3 comentarios en “ENTREVISTA SOBRE OS PROXECTOS EN INNOVACIÓN EDUCATIVA EN APRENDIZAXE E SERVIZO (APS).

  1. Éste tipo de propuestas me llaman mucho la atención, principalmente porque, en mi país las Universidades tanto públicas como privadas, solo son mero negocio, o al menos así los vemos nosotros como estudiantes universitarios. Las Universidades públicas por más de que sean gratuitas para nosotros, son propiedad del Estado, por ende deberían estar muy bien implementadas tanto en el tema de Infraestructura como en el nivel de enseñanza, pero sucede lo contrario al igual que las Universidades privadas, somos un país con mucho por explotar, muchísimo, sobre todo a nosotros como jóvenes, representantes del ahora, pero creo que mi gobierno no lo ve así, no hay apoyo para éste tipo de proyectos, un ejemplo pequeño es el de Radio Voces Escolares en Comas, Lima – Perú, una emisora hecha por niños para el público en general, una emisora que lleva 6 años cumplidos al aire, pero que no tiene reconocimiento en ningún aspecto, solo con mirar la página de Facebook ( https://www.facebook.com/vocesescolares/?fref=ts ), uno se da cuenta de lo que hablo, el proyecto, la iniciativa, es muy buena, pero no hay apoyo de por medio, y éso es lamentable, volviendo al reconocimiento, recibieron algunos premios, es la verdad, ¿pero quiénes se enteraron?, ¿quiénes lo comentaron?, nadie, los medios de Comunicación juegan un papel clave en éste tema también.

    Gústame

    1. Es verdad que en Perú, los temas que se tocan en los medios de comunicación, ya no son de por si el cuarto poder, el poder del pueblo, puesto que desde la década de los 90 éstos han sido vendidos al Estado, el Estado maneja todo, mediante los medios que nos manipulan, ésa es una visión global que tenemos la mayoría de jóvenes hoy en día, es penoso no saber de los premios que obtuvimos, de los proyectos que construimos, etc, sino enterarse y comentar escándalos por quiénes aquí son llamados “artistas”.

      Liked by 1 person

      1. Estoy totalmente de acuerdo, es aún más penoso saber que pese a la marchas que se realizaron contra la “TV basura”, no se quitaron los programas, ¿porqué?, por la misma gente que se queja de ello, pero lo sigue consumiendo.

        Gústame

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s